Zaterdag 28 juni
11:15 aankomst Holger + hulptroepen spullen klaarleggen en schminkruimtes in orde maken> De algemene rechtsboven
_ stoelen klaarzetten ouders [/// en ///]
13:15-14:15 kinderen schminken: drie personen, instructie volgt nog het is eenvoudig dit keer [/// en /// en ///]
13:15-14:15 Kinderen begeleiden bij het schminken (bij hen zitten en zorgen dat ze op hun plek blijven): [/// en ///]
14:15 Doorloop.
15:00 PATATouders: /// en /// en ///: zaal in orde maken
15:30 kassa open [///]
15:30 Merchandise: /// en ///
15:45 zaal open Kaartcontrole [/// en ///]
15:45-16:00 gordijn dicht (Tess)
16:00-17:00 voorstelling. Gordijn open: /// – Bloemen na afloop Tess (L) en Janneke (R)
17:00-17:30 opruimen, afbouwen: Iedereen: eigen kleding meenemen, alle kinderspullen uit de coulissen en kleedkamer L achter, alle toneelspullen in de roze toneelzakken onder het podium.
17:30 patat eten (€5,50- patat, snack, drinken) > van wat overblijft betaal ik het eten voor de vrijwilligers. Patatouders die patat ed uitdelen en na afloop de boel weer afruimen [/// en ///]
8 stoelen en 3 tafels
Tieners
17:15 aankomst als je niet naar de kindergroep gaat kijken. Afbouwen kinderspul en eigen spullen opbouwen, wie kan gaat direct schminken.
17:30-18:00 patat eten (€5,50- patat, snack, drinken).
18:00-19:45 schminken en doorloop.
19:30-20:00 Kassa [/// en ///]
19:30 Merchandise: /// en ///
19:45-20:00 gordijn dicht, rust.
19:45-20:00 zaal open. Kaartcontrole: [Tess en ///]
20:00-21:00 voorstelling Gordijn open: [///]
21:00 Bloemen uitdelen [Tess en ///]
Opruimen ouders
Stoelen stapelen: even afwachten wat RJ zegt.
Cadeau-dienst: Tess en ///
Opruimen spelers / vrijwilligers.
1: [Jelle en Guus] Tafels en stoelen van podium af en aan zijkanten zaal neerzetten. Daarna meld je je bij /// en ///
2: [Lijne, Debora en Sterre] Kleding en rekwisieten van lunettentoneel in witte zak en l onder podium. Daarna zaal aangeven en rotzooi in vuilniszak. Daarna meld je je bij /// en ///
3: [Mila, Amelie en Suze] Grimeerruimte> grimespullen opbergen en onder podium L neerleggen + doekje over werkblad, stoelen aanschuiven, licht uit. Daarna meld je je bij
4: [Stach en Kobe] Met vuilniszak bovenlangs balkon controleren of er niks ligt, stoelen netjes zetten. Daarna in de zaal rotzooi weggooien en Debora en Sterre helpen de zaal netjes maken. Daarna meld je je bij /// en ///
5: [Zeeger en Casper] Coulissen en kleedkamer L langslopen, alles van toneel (zoals scripts) weggooien. Kleedkamer: helemaal leeg maken en lapje/doekje over het tafelblad de rest onder podium. Daarna de rest van de spullen onder het podium L neerzetten. Daarna meld je je bij /// en ///