Zaterdag 25 januari
11:15 aankomst Holger + hulptroepen spullen klaarleggen en schminkruimtes in orde maken> De algemene rechtsboven
_ stoelen klaarzetten ouders [/// en ///]
13:15-14:15 kinderen schminken: drie personen, instructie volgt nog het is eenvoudig dit keer [///, /// en ///]
13:15-14:15 Kinderen begeleiden bij het schminken (bij hen zitten en zorgen dat ze op hun plek blijven): [/// en ///]
14:15 Doorloop.
15:00 PATATouders: /// /// en ///: we kunnen pas vanaf 16:00 in de eetzaal i.v.m. andere huurders. Jullie kunnen wel alvast alles bij elkaar scharrelen en een strijdplan maken wanneer de voorstelling is afgelopen.
15:30 kassa open [///]
15:30 Merchandise: /// & ///
15:45 zaal open Kaartcontrole [/// en ///]
15:45-16:00 gordijn dicht (///)
16:00-17:00 voorstelling. Gordijn open: /// – Bloemen na afloop /// en ///
17:00-17:30 opruimen, afbouwen: Iedereen: eigen kleding meenemen, alle kinderspullen uit de coulissen en kleedkamer L achter, alle toneelspullen in de roze toneelzakken onder het podium.
17:30 patat eten (€5,50- patat, snack, drinken) > van wat overblijft betaal ik het eten voor de vrijwilligers. Patatouders die patat ed uitdelen en na afloop de boel weer afruimen [/// en ///]
Tieners
17:15 aankomst als je niet naar de kindergroep gaat kijken. Afbouwen kinderspul en eigen spullen opbouwen, wie kan gaat direct schminken.
17:30-18:00 patat eten (€5,50- patat, snack, drinken).
18:00-19:45 schminken en doorloop.
19:30-20:00 Kassa [///]
19:30 Merchandise: /// & ///
19:45-20:00 gordijn dicht, rust.
19:45-20:00 zaal open. Kaartcontrole: [/// en ///]
20:00-21:00 voorstelling Gordijn open: [///]
21:00 Bloemen uitdelen [/// en ///]
Opruimen ouders
Stoelen stapelen: even afwachten wat RJ zegt.
Opruimen spelers / vrijwilligers.
1: [Dante en Jarno] Tafels van podium af en aan zijkanten zaal neerzetten. Daarna podiumdelen op kar en naar achteren met Lars en Joyce. Daarna meld je je bij Tess en Marlies
2: [Imke en Robin] Kleding en rekwisieten van lunettentoneel in witte zak en l onder podium. Daarna meld je je bij /// en ///
3: [Lisa en Janneke] Grimeerruimte> grimespullen opbergen en onder podium L neerleggen + doekje over werkblad, stoelen aanschuiven, licht uit. Daarna meld je je bij /// en ///
4: [Veerle en Lise] Met vuilniszak bovenlangs balkon controleren of er niks ligt, stoelen netjes zetten. Daarna meld je je bij /// en ///
5: [Maren en Maire] Coulissen en kleedkamer langslopen, alles van toneel (zoals scripts) weggooien. Kleedkamer: helemaal leeg maken en lapje/doekje over het tafelblad de rest onder podium. Daarna meld je je bij /// en ///