Coronaprotocol uitvoeringen Lunettentoneel.
I.v.m. het coronaprotocol zullen de volgende aanpassingen worden gedaan.
Er mogen maximaal 100 mensen in het gebouw aanwezig zijn, dat betekent dat er een vastgesteld aantal kaarten per speler kan worden besteld.
Entreekaarten zullen voorafgaand digitaal moeten worden besteld en vooraf moeten worden afgerekend, er zal geen kassa opengaan omdat we de zaal voorafgaand aan de voorstellingen zullen moeten prepareren.
Mocht je meer kaarten dan het vastgestelde aantal nodig hebben dan kun je dat aanvinken op het digitale formulier, als er entreekaarten over zijn dan worden ze op volgorde van binnenkomst van de verzoeken verdeeld.
Bij de bestelling van entreekaarten zal van de mensen boven de 18 jr het telefoonnummer worden gevraagd, mocht er ter plekke toch een uitbraak komen zullen deze gegevens aan de GGD worden overhandigd. Mocht er na twee weken geen uitbraak zijn geweest worden de gegevens vernietigd.
De zaalopstelling zal ruim van opzet zijn en op reserveringsnummer zijn ingedeeld.
U krijgt een tijdslot op reserveringsnummer wanneer u de zaal mag betreden, dat zal in 4 shifts gebeuren (evenals het verlaten van de zaal).
Stoelen zijn vooraf vastgesteld op basis van binnenkomst van bestelling.
Gelieve bij binnenkomst in het gebouw de handen te ontsmetten met de gereedstaande ontsmettingsgel.
Kaartcontroleurs en andere medewerkers dragen een mondkapje, aan u het vriendelijk verzoek om bij het het betreden van het gebouw tot aan uw zitplaats ook een mondkapje te dragen. Doe dit tevens wanneer u het toilet bezoekt en wanneer u het gebouw na afloop verlaat.
Ter afsluiting,
De coronacrisis heeft Lunettentoneel veel geld gekost, dat plus de beperkte zaalcapaciteit heeft ons doen besluiten de entreekaarten met €0,50- te verhogen zo lang we in deze situatie zitten. Hiervan zal o.a. de schmink moeten worden aangeschaft/aangevuld.