Hoi,
Tof dat je je hebt opgegeven voor het diner op de uitvoeringsdag, in de volksmond: PATATOUDER!
We eten in de z.g. bejaardensoos (A12), om de rest van het dagprogramma niet teveel te verstoren raad ik aan om de ruimte rond 15:00 helemaal in orde te maken. Dat wil zeggen: bordjes, servetten, saus, kannen aanmaaklimonade enzovoorts klaar te zetten zodat er na de voorstelling zonder gedoe kan worden gegeten.
Waar zijn al die spullen?
In het patatkrat in de zaal. In het krat zitten (als het goed is): flessen saus, kartonnen borden, servetten, papieren bekers, ranja, en schenkkannen.
Wie bestelde wat?
In de ouderapp is een poll uitgeschreven, die is overgeschreven op een lijst waar alle bestellingen op zijn bijgehouden. Die lijst wordt op de dag zelf aangevuld met de wensen van de vrijwilligers. De lijst is bij Hilma (mijn echtgenote) of ligt in het patatkrat.
Waar halen we de patat?
Rian heeft aangegeven de patat af te willen halen bij Mrs Shu, ik wil de patatlijst voortijdig in orde maken zodat Hilma (mijn echtgenote) vooraf de bestelling kan plaatsen en betalen.
Tijdens.
LET OP: we bestellen zo min mogelijk extra, de snacks zijn met specifieke aantallen besteld dus kids moeten de snack eten die ze zelf hebben opgegeven en je kan een kind NIET TWEE snacks geven want dan heeft iemand anders niet (dit op basis van voorgaande jaren ;) ).
De tienertheatergroep, vrijwilligers en de kids eten gezellig in één ruimte. Het helpt om langs te gaan met eten en drinken omdat er anders veel gelopen/geknoeid wordt.
Na afloop: alles schoon achterlaten omdat er na ons weer een huurder in komt.
DANK JE WEL!
het eten is de benzine in de motor van de dag, heel erg bedankt voor je tijd en inzet!