Organisatie 21 januari

Update
13:00 Grime werkplaatsen in orde
13:30 Mare, Pien, Kyra doen basics in kleedkamer boven: pancake, blusher, ogen, wangen mond.
Floor, Jet en Ianthe doen met mij elders de speciaaltjes.
H&H zorgen dat de kdn zich omkleden en rustig op hun beurt wachten. Assisteren eventueel bij schmink en kleden. Kdn mogen spullen checken maar niet op het podium spelen of gillen.
14:30 – 15:15 doorloop technische zaken op het podium
15:00-15:45 Floor bar
15:00-15:30 H&H kassa Pien en Mare richten zich op de kinderen.
15:30 Jos/Irmgard kaartcontrole deur, deur open.
15:45-17:00 voorstelling 1.
Na afloop geen bloemen. wel kort praatje van mij.
17:00-17:45 eten [van tevoren bestellen??]
Programmaboekjes en flyers opnieuw neergelegd.
17:45-schmink speciaaltjes bijwerken: wie kan dat doen?
H&H vangen de kinderen op: alle spullen moeten ze controleren en rustig wachten op hun plek.
18:15 Karolien kassa
18:30 Jos/Irmgard kaartcontrole deur, deur open.
18:45-20:00 voorstelling 2.
H&H bloemen aan de kdn etc?
De hele zaal ontruimen, podium helemaal vrij maken van kinderspul, nieuwe programmaboekjes, rij reserveren voor de spelers, juiste aantal stoelen en tafels, pallets afvoeren, kinderspullen in de grote tassen en meteen onder het podium leggen.
20:00 Karolien kassa open
20:20 Jos/Irmgard kaartcontrole deur, deur open.
20:30 -21:45 voorstelling 2. Hilma en // bloemen na afloop.
vanaf 20:20 kunnen alle schminkspullen opgeruimd (sponsjes uitspoelen, alles terug in koffer) in de schminkruimte en op de plek waar de speciaaltjes zijn gedaan.

Alice in Wonderland: kinderen

Eten: zelf een pakketje maken en of thuis eten of na binnenkomst in Musketon tussendoor. Geen prikdrinken serveren aub.

13:30 – 14:30 het grimeschema start (kinderen worden ingedeeld). Ik ga zelf de speciaaltjes doen omdat ik daar niemand voor gevonden heb. Floor doet het sponswerk bij de speciaaltjes, Pien, Mare, en nog 1 vrijwilliger doen de basisgrime bij andere spelers. Henriet en Hilma vangen de kinderen op, zorgen dat ze wat rustig blijven en niet door de zaal rennen. Kinderen die binnenkomen: kleden zich om, melden zich bij het grime loket, leggen daarna hun spullen in de coulissen. Als ze daarmee klaar zijn gaan ze op het balkon zitten en ontspannen.
14:30 – 15:15 doorloop technische zaken op het podium
14:45 iedereen die later is, stroomt in grime afdeling binnen
15:15-15:30 rustmoment
15:15 kassa open
15:30 zaal open
15:45-17:00 voorstelling 1
H&H jullie begeleiden ze tot aan de voorstelling. Tijdens de voorstelling is één van jullie in het wachtgedeelte van de spelers. Kinderen hebben een stoel met spullen maar raken toch dingen kwijt, en ze maken geluid wat niet kan omdat er alleen een gordijntje tussen hun en het publiek is.
Iedereen laat schmink op het gezicht en gaat even naar huis.

Thuis avondeten, geen prikdrinken serveren aub.

Het kan zijn dat de ‘speciaaltjes’ eerder worden opgeroepen om hun grime te controleren.
17:45 alle spelers en dansers binnen. Grimeurs op oorlogssterkte.
18:15 kassa open.
18:30 zaal open
18:45 voorstelling 2

Tot c.a. 20:00. Daarna wordt de zaal ontruimd voor het tienerstuk. Dit toneelstuk is niet voor kinderen onder de 12 geschreven maar hen zal de toegang tot de zaal niet worden ontzegd. Besluit je dat je kind de voorstelling mag bijwonen dan is dat voor spelers/dansers gratis, kaarten a €3,50- zijn voor bezoekers vanaf 13 jr aan de kassa verkrijgbaar.

Vrijwilligers!

10:50-11:30 Zaal klaarzetten.
13:00 grimeurs zetten spullen klaar
13:30 – 14:30 het grimeschema start (kinderen worden ingedeeld).
14:30 – 15:15 doorloop technische zaken op het podium
14:45 iedereen die later is, stroomt in grime afdeling binnen
15:15-15:30 rustmoment
15:15 kassa open:
15:30 zaal open. Kaartcontrole vrijwilligers (2): Jos & Irmgard
15:45-16:15 voorstelling 1
Kinderen laten schmink op het gezicht en gaan even naar huis. Vrijwilligers eten met elkaar.
Het kan zijn dat de ‘speciaaltjes’ eerder moeten worden opgeroepen om hun grime te controleren.
17:45 alle spelers binnen.
18:15 kassa open. Grimeurs ruimen grimespullen op.
18:30 zaal open. Kaartcontrole vrijwilligers (2): Jos & Irmgard
18:45 voorstelling 2. rozen na afloop uitdelen: Hilma & Henriet
20:00 kassa open. 
20:20 zaal open. Kaartcontrole: Jos & Irmgard
20:30 start voorstelling ‘Donker Vlees’ ongeveer 21:20 een korte pauze. Ongeveer 22:15 einde.
rozen na afloop uitdelen: Hilma & Henriet
Souffleur: Pema Tiggelaar

Hilma, Henriet, Jos & Irmgard: vanaf 21:20 kunnen alle schminkspullen opgeruimd (sponsjes uitspoelen, alles terug in koffer) in de schminkruimte en op de plek waar de speciaaltjes zijn gedaan.
Donker Vlees
10:50-11:30 Zaal klaarzetten.
11:30-13:00 Donker Vlees figuranten en spelers aanwezig voor de laatste doorloop.
16:45 Donker Vlees team: aanwezig omkleden en schminken. Belangrijk: controleer de schmink van de kindergroep en werk ze bij!!
18:00-18:30 Donker Vlees team: eten.
18:30-18:40 Donker Vlees team: opruimen.
18:45 Donker Vlees team: in zaal aanwezig.
18:45-20:15 voorstelling 2: Alice in Wonderland
20:30 start voorstelling:. Ongeveer 21:45 einde.
email-sign-up-banner-2

Comments are closed.